Cari duit lewat iklan ini yuk...


Pak satria lagi action..

Thursday, September 10, 2009

Lewe na die dood

Elke mens wat leef om te sterf. Sodat met my wanneer sal gesig suatau sterwe óf siekteverlof of nie jeug of oud, en gereed is, of nie gereed is. Na die geboorte en ek kan geniet van die lewe in die wêreld wat nie kan bepaal wanneer en waar was ek van plan om te sterf. Dat die manier wat ek moet in staat wees om voor te berei hulself vir 'n oomblik het ek sterf, die aard van die lewe na die dood kan in vrede te lewe, of gereed is.
Lewe (Natuur) na die dood van die natuur bekend as die barzakh (dood), dan sal tot op die tyd bepaal deur die Here God, Almagtige herleef word, saam met al die mense en ander skepsels in hierdie wêreld. Natuurlik terwyl hulle in die graf is daar 'n adzab dat elke mens sal aanvaar vir enige dade in die wêreld. Met horings van die blaas (trompet) geen uitsondering nie, sal opstaan en saam gestap na 'n plek in die veld met die naam mahsyar. Is daar al die wesens sal vir die wêreld se liefdadigheid bereken word, vir diegene met meer goeie werke sal ontvang die voorbidding van die groot profeet Mohammed. Vir 'n goeie wesens sal hemel toe gaan en in plaas daarvan sal hel toe gaan.


No comments:

Post a Comment